امشب دلم گرفته

حرف های دلم

خدا تنها تنهایی است که تنها را تنها نمی گذارد

امشب دلم گرفته

 

بچه ها امشب خیلی دلم گرفته یه آدم از خدا بی خبر

روز شادمو خراب

کرد.

تازه بعد چند روز به کمک عشقم سینا تونستم از افسردگی در بیام

ولی یه آدم سبب شد 2باره چشام بارونی

بشه

ای خدا میبینی چطور بندتو اذیت می کنن,میبینی

و هیچی نمیگی!!!!

دوستای گلم اگه علاقه مندین بدونین موضوع منو این آدم

چیه! تو قسمت نظرات بنویسین

تا داستانمو واستون تو وبلاگ بنویسم

عزیزای من

همینجا از یکی که همیشه آرومم میکنه تشکر

میکنم

سینا جونم.الهی نگین فدات شه مرسی

که همیشه آرومم میکنی هیچوقت

نگینتو تنها نذار وگرنه

میمیره

از راه دور اون قلب پاکتو میبوسم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ 1:54 ] [ Negin ] [ ]